Nuselskej punk. Autor nějakej vyhul. Green Scum. Jo, přesně tuhle knížku jsem dostal. Protože bydlím v Nuslích.
V ulici U Křížku. Je mezi Horkama a Vršovickým nádražím. Prej je to ta nejposranější ulice v Praze. Aspoň to psali v Tučňáku. Jo, psů je tu fakt dost. A jejich hoven taky.
Tahle knížka se mi líbila. Hulení, chlast, ženský. A taky nějaký ty bedýnky. Prostě příběhy ze života. Pěkně rychle, bez zbytečný vaty. Žádný hluboký moudra. Všechno v osmdesáti povídkách. Stručně, jasně, výstižně. Tak to mám rád.
Nuselskej punk si taky přečtěte. Jestli bydlíte někde v Nuslích, tak je to skoro povinnost. Nebo jestli občas sjedete Na Závist, Květnici nebo někam na Synkáč.
Bude to sranda. Nebo taky ne.
Srát na to.
Marrakův blog o všem a pro všechny. Spousta zajímavých témat - IT, cestování, aktuální dění, ze života, humor a mnoho dalšího...
sobota 25. března 2017
středa 8. března 2017
Jak hrají čeští hráči? Diplomka obhájena a odprezentována
Na přelomu loňského června a července jsem zveřejnil dotazník, jehož cílem bylo pro mou diplomovou práci zjistit, jak nové trendy v monetizaci herního průmyslu působí na české PC hráče. Díky pomoci serverů Hrej.cz a Games.cz dotazník vyplnilo přes 1000 hráčů. Převážně se jednalo o pařany, kteří hraním tráví hodně času, nebo by alespoň chtěli a nemají ho.
Práci nazvanou Nové trendy v oblasti monetizace počítačových her jsem v září úspěšně obhájil a stal se magistrem nových médií. Dílo čítající i s přílohami přes 100 stran lze vyhledat v Repozitáři závěrečných prací Univerzity Karlovy.
Výzkum týkající se zejména crowdfundingu, free-to-play modelu, prodeje her pomocí balíčků „zaplať, kolik chceš“ a slevových akcích na Steamu a jiných digitálních distribučních službách, zaujal organizátory konference New Media Inspiration 2017, kteří mě v polovině letošního února pozvali na půdu Filozofické Fakulty Univerzity Karlovy. V místech, jež velmi dobře znám, jsem dostal 20 minut na rekapitulaci celé práce.
Výsledky diplomky jsem shrnul v následující prezentaci, která snad poslouží i bez doprovodného komentáře. Zajímat bude zejména hardcore pařany na PC, ale i ostatní hráče, kteří si nenechají ujít nové trendy v tomto skvělém odvětví.
Práci nazvanou Nové trendy v oblasti monetizace počítačových her jsem v září úspěšně obhájil a stal se magistrem nových médií. Dílo čítající i s přílohami přes 100 stran lze vyhledat v Repozitáři závěrečných prací Univerzity Karlovy.
Výzkum týkající se zejména crowdfundingu, free-to-play modelu, prodeje her pomocí balíčků „zaplať, kolik chceš“ a slevových akcích na Steamu a jiných digitálních distribučních službách, zaujal organizátory konference New Media Inspiration 2017, kteří mě v polovině letošního února pozvali na půdu Filozofické Fakulty Univerzity Karlovy. V místech, jež velmi dobře znám, jsem dostal 20 minut na rekapitulaci celé práce.
Výsledky diplomky jsem shrnul v následující prezentaci, která snad poslouží i bez doprovodného komentáře. Zajímat bude zejména hardcore pařany na PC, ale i ostatní hráče, kteří si nenechají ujít nové trendy v tomto skvělém odvětví.
Přihlásit se k odběru:
Příspěvky (Atom)